Online marketing

Terug naar overzicht

Direct hoog in Google staan met Google Ads uitbesteden

Adverteren in Google is een goede manier om snel zichtbaar te zijn en resultaten te behalen. Zoekmachine adverteren, ook wel bekend als SEA en Google Ads, zorgt vrijwel direct voor meer doelgerichte bezoekers. Daarom kiezen veel bedrijven voor Google Ads uitbesteden

Bij een verkeerd ingestelde campagne loop je echter het risico klanten mis te lopen en flink meer te betalen dan nodig is. Als Google Ads-specialist houdt Restyles een oogje in het zeil voor je. Wij zetten Google Ads campagnes op en blijven deze bijsturen, zodat jij er het meeste uit weet te halen.

Direct naar:

Onze Google Ads succesformule

Restyles heeft al voor vele bedrijven de Google Ads campagne onder de loep genomen. Dankzij onze jarenlange ervaring hebben we de SEA-succesformule kunnen ontrafelen. Die passen we graag toe op jouw campagne, om je meer rendement en meer relevante website bezoekers te bezorgen.

Uitgebreide SEA-analyse vooraf

Om goed te kunnen beginnen moeten we eerst weten wat jouw bedrijf doet en wie je doelgroep is. Door dit goed in kaart te brengen, kunnen we jouw doelgroep veel gerichter bereiken.

Resultaatgerichte Google Ads strategie

Adverteren kost geld, dus het is zaak om een zo hoog mogelijke rendement te behalen. Daarom onderzoeken we hoe we jouw Google Ads campagne zo resultaatgericht op kunnen zetten.

Opzetten van doelgerichte campagnes en pakkende advertenties

Nu kunnen we echt aan de slag. Wij zorgen ervoor dat alles in je Google Ads-account goed staat ingesteld en de campagnes aangemaakt worden. Daarbij schrijven we pakkende advertentieteksten.

CPC en CTR optimalisatie

Hiermee doelen we op de kosten per klik en de verhouding tussen het aantal klikken en het aantal vertoningen. Hebben we het idee dat er meer voor je uit te halen valt? Dan grijpen we direct onze kans.

Meedenken in het proces

Restyles zit boven op je campagne en blijft alles goed in de gaten houden. Dat betekent dat we je direct op de hoogte brengen als nieuwe kansen zien, of als we denken dat de strategie beter kan bijgesteld worden.

Tussentijds evaluatie en rapportages

Weliswaar verzorgen wij het beheer en de optimalisaties van de Google Ads-campagne voor je, we zorgen er ook voor dat je altijd precies op de hoogte bent van de gang van zaken. Dat doen we met tussentijdse evaluaties en maandelijkse rapportages.

Waarom steeds meer bedrijven kiezen voor adverteren in Google

In tegenstelling tot zoekmachine optimalisatie zorgt adverteren in Google sneller voor resultaat. Je advertenties worden namelijk direct bovenaan in Google geplaatst, zelfs nog boven de organische resultaten.

  • Snel resultaat: direct hoog in Google
  • Zeer geschikt om je doelgroep heel precies te targeten
  • Meer relevante website bezoekers betekent meer conversies
  • Mogelijkheid om op basis van regio of tijdstip te adverteren
  • Enkel per klik betalen en dus gegarandeerd bezoekers voor je geld
  • Geschikt voor allerlei soorten websites en webshops

Onderdelen van
Google Ads

Als full-service online bureau hebben we veel expertise op het gebied van Google Ads in huis. Dat betekent dat we alle facetten van de campagne op ons nemen, om deze zo goed mogelijk te laten draaien.

Zoekwoorden onderzoek

Bepalend voor de juiste strategie

Doelgerichte strategie

Je doelgroep zo goed mogelijk bereiken

Opzetten campagnes

Met een magnetische werking

Pakkende advertenties

Onweerstaanbare advertentieteksten

CPC-optimalisatie

We houden de kosten zo laag mogelijk

CTR-optimalisatie

Want het kan altijd nóg beter

Maandelijkse rapportage

Altijd op de hoogte

Telefonische evaluatie

Verhelderend gesprek

Meedenken in het proces

Je staat er nooit alleen voor

Maandelijkse rapportages en evaluatie

Als ondernemer is het belangrijk altijd goed op de hoogte te blijven van de kosten en baten. Daarom ontvang je iedere maand van ons een uitgebreide rapportage waarin de resultaten en werkzaamheden met je worden doorgenomen. Ook evalueren we de samenwerking periodiek.

img

Google Ads succesverhalen

Dankzij Restyles’ expertise in zoekmachine adverteren heb ik een stroom van waardevolle leads gegenereerd via Google Ads. Mijn investering heeft zich ruimschoots terugbetaald door de toename in conversies.

We hadden zelf SEA campagnes opgezet, maar pas toen Restyles het overnam, werden ze echt winstgevend. Hun strategische aanpak en continue optimalisaties hebben geleid tot een aanzienlijke rendementsverbetering. We kunnen ons nu richten op andere aspecten van ons bedrijf, wetende dat onze Google Ads in goede handen zijn.

Restyles is onze vertrouwde partner voor white-label Google Ads. Hun diepgaande kennis en toewijding hebben onze klanten geholpen om meetbare groei te realiseren. Samenwerken met Restyles heeft ons bureau naar nieuwe hoogtes getild.

Onze SEA-werkwijze

  1. Persoonlijk intake gesprek

    Voordat we aan het werk kunnen, maken we eerst kennis met elkaar. Welke diensten of producten bied je aan, wie is je doelgroep, wat doe je al aan online marketing en wat wil je bereiken?

  2. Zoekwoorden bepalen & concurrentie onderzoek

    Een zoekwoordenanalyse laat zien welke zoektermen jouw doelgroep gebruikt. Aan de hand van deze analyse weten we hoe we de campagne moeten instellen. De concurrentieanalyse laat ons zien hoe we jouw concurrenten kunnen verslaan.

  3. Maandelijkse Ads optimalisatie

    Data verzamelen en vervolgens optimalisaties doorvoeren is een belangrijk aspect van online marketing en dus ook adverteren in Google. Wij blijven er boven op zitten en sturen bij waar nodig.

  4. Tussentijds evaluatie gesprek

    Even achterover zitten is er voor ons niet bij. Dankzij de tussentijdse evaluaties die we met je inplannen blijven wij scherp, en krijg jij alle gelegenheid feedback te geven.

Veelgestelde SEA vragen

Wil je meer weten over de groeimogelijkheden die een Google Ads-campagne voor jouw bedrijf biedt? Hieronder staan enkele vragen (met antwoorden) die wij vaak voor de kiezen krijgen. Heb je nog een andere vraag? Neem dan gerust contact met ons op voor meer informatie.

Waar staat SEA voor?

SEA is de afkorting voor ‘Search Engine Advertising’. Dat is Engels voor zoekmachine adverteren, oftewel, het plaatsen van betaalde advertenties in zoekmachines zoals Google. Vaak zie je ook de term ‘Google Ads’ voorbij komen. Dit is het programma van Google waarmee alle advertenties te beheren zijn en doelt in de praktijk op hetzelfde.

Wat is zoekmachine adverteren?

Wat is Google Shopping?

Wat betekent Cost Per Click (CPC)?

Wat betekent Cost per Mille (CPM)?

Wat betekent Cost Per Action (CPA)?

Ben jij klaar
om explosief te groeien?

Plan hieronder een vrijblijvend adviesgesprek in met één van onze Google Ads specialisten en ontdek welke kansen je laat liggen!

img

Blijf op de hoogte

Meldt u aan voor onze nieuwsbrief.

Aanmelden voor onze nieuwsbrief is gratis en vrijblijvend. U kunt zich op ieder moment weer afmelden.